Nog veel meer armbanden en een Flickr groep!

Herinneren jullie je nog dit patroontje van deze armbanden, ik had nooit kunnen verwachten dat er zoveel reacties op zouden komen!

 Inmiddels is het blogbericht met patroon meer dan 10.000 keer bekeken van over de hele wereld, is het op twee grote sites gelinkt en zijn er al talloze armbanden gemaakt, ontzettend leuk dus!

Ook kreeg ik meteen twee keer de vraag of ik ze ook op bestelling maakte, maar natuurlijk! Daar zijn deze setjes uit voortgekomen.


Verder heb ik nog een nieuwtje! Vrij regelmatig krijg ik ontzettend leuke mailtjes met foto's van projecten gemaakt met mijn patronen. Omdat toch veel mensen geen blog hebben maar er op deze manier niets met deze foto's gebeurt, leek het me zo leuk om deze foto's op 1 plek te verzamelen!

Daarom heb ik een Flickr groep aangemaakt waar je je projecten, gemaakt met A la Sascha patronen, kunt showen! Iedereen kan lid worden en zijn foto's uploaden!

Je vindt de groep hier. Dus wordt allemaal lid en show je projecten!